Subject: Tule õppima! „Haldusõigus praktikutele“ TÜ õigusteaduskonnas
From: "Kadi Riive" <[email-masked]>
To: "Kadi Riive" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 09:42:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Suvised tervitused!

Tartu Ülikooli õigusteaduskond kutsub õppima riigiasutustes,
organisatsioonides ja kohalikes omavalitsustes töötavad spetsialiste,
kellel on vaja uuendada või juurde saada õigusalaseid teadmisi riigi- ja
haldusõiguses, haldusmenetluses, kitsamalt kohaliku omavalitsuse õiguses
ja ehitus- ning planeerimisõiguses.

Saadame kirja hea tahtega, et sellest infost võib teie organisatsiooni
töötajatele kasu olla.
Palume võimalusel teid edastada allolev info oma organisatsiooni
võrgustikesse või kolleegidele.

_________________

Tule õppima! Kandideerimine Tartu Ülikooli õigusteaduskonna
mikrokraadiprogrammi
<https://oigus.ut.ee/et/sisu/mikrokraadiprogramm-haldusoigus-praktikutele>
„Haldusõigus praktikutele“ on alanud.

Toimumisaeg: september 2024 – juuni 2025

Toimumiskoht: Tallinn

Maht: 21 EAP-d (116 tundi auditoorset, 430 tundi iseseisvat tööd)

Hind: 2079 eurot

Õppejõud: õigusteaduskonna õppejõud, kes on oma valdkonna hinnatud
eksperdid ja praktikud, nt riigiõiguse kaasprofessor Paloma Krõõt Tupay,
vandeadvokaat Veiko Vaske ja haldusõiguse külalislektor Monika Mikiver.

Sihtgrupp: riigiasutustes, kohalikes omavalitsustes, ettevõtetes ja
organisatsioonides töötavad spetsialistid, kellel on vaja uuendada või
juurde saada õigusalaseid põhiteadmisi:

*	riigi- ja haldusõiguses,
*	haldusmenetluses,
*	kitsamalt kohaliku omavalitsuse õiguses ja
*	ehitus- ning planeerimisõiguses.

Mikrokraadiprogrammi oleme kokku pannud neile, kes juba töötavad või
soovivad tulevikus töötada neis neljas valdkonnas.

Eesmärk: anda põhiteadmised riigi- ja haldusõiguse aluspõhimõtetest ja
kitsamatest valdkondadest (kohaliku omavalitsuse õigus ja ehitus- ja
planeerimisõigus) ning oskused nende teadmiste rakendamiseks.

Mikrokraadiprogrammi sisu:

*	Riigiõigus
<https://ois2.ut.ee/#/courses/P2OG.02.058/version/sv-2024-autumn-openuniv-
p1/details> 1. ja
<https://ois2.ut.ee/#/courses/P2OG.02.058/version/sv-2024-spring-openuniv-
p2/details> 2. osa (6 EAP-d, sügis- ja kevadsemester)
*
<https://ois2.ut.ee/#/courses/P2OG.01.107/version/1e88cd3c-ce6f-5f0c-ecb0-
c6383e4e305c/details> Ehitus- ja planeerimisõigus (6 EAP-d, sügissemester)
*
<https://ois2.ut.ee/#/courses/P2OG.02.154/version/da5317c5-bdfa-18b5-9c7e-
d675d7e07aa2/details> Haldusõigus (6 EAP-d, sügissemester)
*
<https://ois2.ut.ee/#/courses/P2OG.02.016/version/2cf6b232-f836-8ec9-fc63-
5a808f1fcd6a/details> Kohaliku omavalitsuse õigus (3 EAP-d, kevadsemester)

Õppijad hindavad oma tagasisides programmist saadud väärtust kõrgelt:

*	Professionaalsed õppejõud
*	Suurepärased õpetamismeetodid
*	Põhjalikud ja kvaliteetsed teadmised
*	Oskus ja võimekus õpitud teadmisi praktikas kasutada

Registreerimise  <https://ut.ee/et/kursusele-registreerumine> tingimused.

Kohtade arv on piiratud. Õpe toimub Tallinnas koos üliõpilastega
õigusteaduskonna parimate õppejõudude ja praktikute käe all.

Registreeru kohe või hiljemalt 21. augustiks
<https://oigus.ut.ee/et/sisu/mikrokraadiprogramm-haldusoigus-praktikutele>
siin.

Lisainfo: täiendusõppe programmijuht Mari-Liis Lipstok

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

__________________

Saa värsket info järgmiste koolituste kohta ja jälgi Tartu Ülikooli
õigusteaduskonna tegemisi
<https://www.linkedin.com/company/university-of-tartu-school-of-law/>
LinkedInis ja  <https://www.facebook.com/oigusteaduskond> Facebookis.

Vaata ka teisi Tartu Ülikooli
<https://oigus.ut.ee/et/mikrokraadiprogrammid-oigusteaduskonnas>
õigusteaduskonna mikrokraadiprogramme.

Soovi korral koostame ettevõtetele ja organisatsioonidele rätsepatööna
pikemaid ja lühemaid õigusalaseid koolitusprogramme.

Tervitades

--

Kadi Riive

turundus- ja kommunikatsioonispetsialist

Tartu Ülikooli õigusteaduskond

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.oi.ut.ee> www.oi.ut.ee